tiskové zprávy

09.04.2010

Pro zdravý životní styl dětí

Stále nám to není jedno - a vám?

Každý rodič může významně ovlivnit zdravý životní styl svého dítěte, který spočívá v rovnováze mezi vyváženou stravou, učením, pohybem i odpočinkem. Společnost Henkel ČR a značka Albert zahajují pod záštitou Národního institutu dětí a mládeže celoroční společensky zodpovědný projekt s názvem "Není nám to jedno!" Jeho cílem je nejen poukázat na význam zdravého životního stylu dětí, ale také jej finančně podpořit. Smysluplnému trávení volného času se firma Henkel ČR věnuje již několik let a její průzkum mezi školáky v roce 2005 v rámci "Není nám to jedno" odhalil významný sociální trend.

Firma Henkel i značka Albert se rozhodly oslovit sdružení volnočasových aktivit pro děti a mládež v České republice, nabídnout jim možnosti přihlásit svůj projekt a získat na něj finanční podporu. Prostředky, které se odhadují na jeden milion korun, by měly plynout z prodeje pracích prostředků firmy Henkel v prodejnách Albert v období od dubna do října. Nákup každého produktu značek Persil, Palmex, Rex nebo Perwoll bude znamenat o korunu více pro projekty na podporu zdravého životního stylu dětí.

Popularizaci tématu zdravého životního stylu dětí pak má přispět dotazníkové šetření mezi školními dětmi. Výsledky by měly odhalit, kam se sociální trend za pět let od posledního dotazníkového šetření společnosti Henkel na toto téma posunul. Již v roce 2005 pořádala společnost Henkel podobný průzkum zaměřený na trávení volného času školních dětí. Letos se k tématu vrací, a za přispění značky Albert rozšiřuje téma o stravovací návyky. Tímto získají ucelený obrázek o životním stylu našich dětí. Výsledky dotazníkového šetření budou zveřejněny v listopadu, kdy se veřejnost také dozví, která sdružení, instituce nebo jednotlivci získají finanční podporu.

Firma Henkel i značka Albert mají hodně společného. Pro ně jsou klíčové hodnoty jako kvalita, široký sortiment, blízkost zákazníkovi či spotřebiteli a především odpovědnost. Manažerka komunikace společnosti Henkel ČR Lidija Erlebachová vysvětluje důvody, které firmu vedly k pokračování projektu "Není nám to jedno!": "Prostřednictvím projektu Není nám to jedno! o problému hovoříme, vyvoláváme diskusi, ptáme se anabízíme řešení. Jen tak může být naše pomoc cílená a efektivní. Chceme se o dětech naučit co nejvíce, aukázat rodičům správnou cestu k jejich zdravému životnímu stylu". Petr Chadraba, CSR manažer značky Albert, doplňuje: "Téma zdravého životního stylu dětí je pro naši firmu klíčové - prostřednictvím projektu Zdravá pětka se snažíme již několik let naučit děti i jejich maminky zásadám zdravé výživy dětí."

Marketingová podpora
Projekt "Není nám to jedno!" čerpá prostředky z prodeje pracích prostředků firmy Henkel v maloobchodní síti Albert. Marketingově-obchodní akce na místě prodeje mají za úkol charitativní výtěžek z prodej ještě zvýšit. Agentura COMTECH, která získala řadu ocenění za práci pro neziskový sektor (např. v roce 2009 2x Louskáček a 2x Žihadlo za kampaně pro Člověka v tísni a pro ČČK), připravila vizuály a POS materiály, jako jsou plakáty, paletové dekorace a stopery do hypermarketu Hyper-Albert. Kreativní tým ze stejné agentury stojí i za návrhem promočních aktivit, které budou probíhat ve třech vlnách. První vlna podpory začala 31. března a⊄je ve znamení hokeje. "Oproti minulým letům, kdy se z plakátů na nás usmíval kluk v českém hokejovém dresu je letošní kreativní pojetí jiné – hokejovým hráčem je sám prací prášek Persil," vysvětluje pojetí první vlny promočních akcí Jana Očadlíková, Trade and Category Manager Henkel ČR. Akci doprovází spotřebitelská SMS soutěž o vstupenky na Mistrovství světa v hokeji, které se letos koná v Německu.

V dalších dvou vlnách promocí, které se vystřídají do ukončení projektu v říjnu, se prací prostředky firmy Henkel představí jako zdatní jezdci na kolečkových bruslích a nebo na koloběžce. Budou tak opět propagovat spotřebitelské soutěže spojené s nákupem našich značek. Marketingové-obchodní aktivity byly tedy připraveny tak, aby motivovaly rodiny k nákupu a příspěvku na dobrou věc, ale také inspirovaly k zdravému pohybu.

Online podporou projektu nabízí microsite www.neninamtojedno.cz, která vznikla ve spolupráci se společností Giant Interactive. Mediálními partnery projektu jsou časopisy Máma a já, Blesk pro ženy a internetový portál Žena.cz.

Zdroj: Henkel ČR (http://www.henkel.cz/cps/rde/xchg/henkel_czc/hs.xsl/zpravy-2010-7637_stale-nam-to-neni-jedno-a-vam-5860_CZC_HTML.htm)


Adresa

Giant interactive s.r.o.
Thámova 681/32
186 00 Praha 8 – Karlín

Kontakt

T: 222 311 533
M: 602 818 858 / 603 912 972
E: info@giant.cz

Twitter

 
@giant.cz
 

Prezentace SEO.CZ

Nabídku SEO a správy PPC naleznete na našem specializovaném webu.